Obchodní podmínky
Jak se přihlásit na seminář?
- Pokud máte vybraný seminář, můžete se přihlásit přes webovou kolonku "Přihlásit se", která je u každého semináře.
- Také se můžete přihlásit emailem. Stačí poslat email na veva@veva.cz a uvést: název semináře, termín, vaše jméno, kontakní údaje, způsob platby.
- Pokud máte o seminář zájem a není u něj vypsaný termín, napište nám na email: veva@veva.cz. Budeme vás informovat ve chvíli, kdy bude vypsán termín.
Kolik seminář stojí?
U každého semináře je uvedena jeho cena.
- lektorné
- materiály
- káva, čaj, voda, lehké občerstvení
- ubytování
- stravu
Jaké jsou možnosti platby?
- Platba převodem - peníze převedete na náš účet. Číslo účtu a variabilní symbol vám po přihlášení zašleme na váš účet.
- Pokud si přejete vystavit fakturu, je třeba tuto možnost označit v přihlašovacím formuláři a vyplnit inorfmace k fakturaci.
- Platba by měla proběhnot do začátku semináře.
Co když se nemůžu účastnit semináře, na který jsem přihlášená/ý?
Pokud se nemůžete účastnint semináře, na který jste přihlášení, prosím informujte nás co nejdříve na email: veva@veva.cz nebo tel.č. 737 279 366.
Storno podmínky
- Bezplatné storno přijímáme nejpozději 11 dnů před konáním vzdělávací akce a to písemně emailem na veva@veva.cz nebo na 737 279 366. Je možné podat žádost o vrácení platby v plné výši či o přesunutí platby na jinou akci.
- Od 10. do 8. dne před konáním semináře je storno poplatek účtován ve výši 50% částky.
- Storno v časovém intervalu 7 a méně dnů před konáním vzdělávací akce bude účtován storno poplatek ve výši 100% ceny vzdělávací akce.
- V případě zrušení akce ze strany společnosti VEVA CZ s. r. o. vám bude nabídnuta možnost převedení platby na jinou vybranou akci nebo bude platba vrácena v plné výši.